Hi everyone,

This Year, 2016, started with a great news. I became a member of Canvas Corp Crew.

Canvas Corp is a amazing company that have fantastic products for all crafts. They are established in Springdale, Arkansas, EUA. They also have 4 brands:
  • Tattered Angels
  • 7gypsies
  • Canvas Home Basics
  • BagWorks

I’m very excite to be part of this fantastic crew and to have easy access to fantastic products of excellent quality to use in my Scrapbooking.

When they ask to make a Canvas that represent our work, my first thought was “I had to make something with a memory”. Because what I love to do is Scrapbooking!

In result I made this small Mixed Media Canvas Layout, where I showcase the city where I live - Porto.

Olá a todos,

O Ano de 2016 começou com excelentes noticias - Eu tornei-me parte da Equipa da Canvas Corp.

A Canvas Corp é uma empresa fantástica que tem produtos para todo tipo de artesanato. Eles estão estabelecidos em "Springadale, Arkansas" nos Estados Unidos da America.

Estou muito contente por fazer parte desta equipa maravilhosa e de ter acesso fácil a produtos de excelente qualidade para usar no meu Scrapbooking.

Quando eles solicitaram que realizássemos uma tela que representasse o nosso trabalho, o meu primeiro pensamento foi: "eu tenho que fazer algo com uma memoria", isto porque eu amo o Scrapbooking. 

Neste sentido realizei esta pequena tela em mixed media, que mostra a cidade onde vivo - o Porto.




The flower had another color, and I use the Tattered Angels Glimmer Mist to paint and to mist it.


As flores tinham outra cor, mas eu usei os Glimmer Mist para as pintar e dar brilho.





Detail of the photo I select to this project.
This is the old part of Porto.


Detalhe da foto que seleccionei para este projecto.
Pode-se observar a parte velha da cidade.








I used this products / Usei os seguintes produtos;
  • Tattered Angels Glimmer Mists:
    • #02722 Turquoise Blue
    • #02362 Coffee Shop
    • #50900 Walnut Gold
    • #21366 Golden Orange
  • Modeling Past
  • Gesso
  • Stencil
  • Prima Flowers (mist with the Tattered Angels)
  • Die Cut Elegant Flourish Sizzix